Kanal Tedavisi (Endodonti)

Kanal Tedavisi (Endodonti) Nedir?

Dişte meydana gelen çürümeler zamanında tedavi edilmezse çürük derinlere doğru ilerler ve dişte bulunan sinirlerin iltihaplanmasına neden olur. Diş sinirlerinin iltihaplanması kişinin şiddetli diş ağrısı yaşamasına neden olur.

Kanal tedavisi, ciddi derecede çürüyen veya iltihaplanmış olan dişleri kurtarmak ve onarmak için yapılan bir tedavi yöntemidir. Dişlerde oluşan derin çürükler veya travma ve kırıklar nedeniyle kök kanallarındaki canlı doku veya pulpa (sinirler) enfekte olmuşsa, kendini yenileyemeyecek derecede hasar görmüşse ve mevcut haliyle varlığını sürdüremeyecek ise kanal tedavisi uygulanması gerekir.

Kanal Tedavisi Fiyatları Ümraniye
Endodonti Ümraniye

Kanal Tedavisine İhtiyacım Var mı? Nasıl Anlarım ?

Soğuk-sıcak hassasiyeti ile başlayan şiddetli ve uzun süreli diş ağrısı, gece uyandıran ağrı, çiğneme esnasında ağrı, dişe yakın bölgelerde şişlik ve travmaya bağlı diş kırıkları ve renkleşmelerinin varlığı çoğunlukla kanal tedavisi gerektirmektedir. Ancak son kararı doktorunuz verecektir.

Kanal tedavisi bir diş hekimi veya endodontist tarafından gerçekleştirilebilir. Bir endodontist, diş pulpası veya sinirinin hastalıkları ve yaralanmalarının nedenleri, teşhisi, önlenmesi ve tedavisi konusunda uzmanlaşmış bir diş hekimidir.

Kanal Tedavisi Fiyatları

Kanal Tedavisi fiyatları hakkında sağlıklı bilgi vermek için doktorumuzun ağız içi muayene etmesi gerekmektedir. Dilerseniz ücretsiz diş muayenesi için aşağıdaki formumuzu doldurabilirsiniz.

Sizi Arayalım!